безплатни обяви zor.bg logo switch to mobile web view

Категории

Обяви Съветник

БЕЗПЛАТНИ ОБЯВИ - бързи съвети

  • Подберете точните Категории и Рубрики за обявите!

  • Определяйте правиленият Град за всяка обява!

  • Създайте уникални Заглавия за Вашите безплатни обяви!

  • Направете интересни описания!

  • Поставете избрани Снимки!

  • Изберете Видео!

  • Давайте своя ежедневен Вот!

  • Споделете Вашите обяви с приятелите си във Facebook!

  • Актуализирайте обявите си!

  • Добавете Статуси!

Обяви в Google
позиция на безплатна обява от zor.bg в google

БЕЗПЛАТНИ ОБЯВИ - за напреднали

Фокусирайте времевият ресурс.

   Всеки се стреми неговите обяви да бъдат на колкото се може повече места, но това не означава непременно, че те ще бъдат видяни от повече хора. Когато напишете „сайтове за безплатни обяви” в Google или в някоя от другите търсещи машини, ще можете да направите списък с повече от 50 сайта за безплатни обяви, а както споменахме тази бройка се увеличава ежедневно. Всеки един от тези сайтове е различен и има различно предназначение. Една част от тези сайтове наистина са направени за да разпространяват Вашите обяви, друга част от тези сайтове имат за цел да натрупват съдържание с което да привличат трафик, който продават на рекламните агенции – те печелят на Ваш гръб, за Ваша сметка (да не забравяме, че Вашето време е пари – нека го ценим). Трета категория сайтове са от типа „Директории” предимно предназначени за регистриране на уебстраници. Те са много полезни, ако искате да популяризирате Вашата уебстраница, но това е друга. Сайтовете, които наистина са полезни за Вашите безплатни обяви са значително по-малко. Те са достатъчно популярни сред хората, които търсят информация чрез безплатни обяви. Напълно достатъчно е да работите само с тях. По този начин времето, което ще отделите за публикуване на обяви и за тяхната поддръжка ще е рентабилно вложение. Обявите Ви ще бъдат видяни от точната аудитория и ще върне най-голям ефект към бизнеса.

Съдържанието на Вашите Безплатни обяви

   Добрата презентация продава – много потребители подценяват съдържанието което публикуват в своите обяви. Грешка е едно и също съдържание да се публикува във всички сайтове за безплатни обяви (copy / paste) или още по-лошо, когато се копира от други чужди обяви и само се сменят телефона и лицето за контакт. Причините поради което това не трябва да се прави са много – освен моралните - при кражба на чуждо съдържание има и технически, които оказват най-негативно влияние върху ефекта от Вашите обяви. Вие бихте ли обърнали внимание на обява, която вече сте прочели – вероятно не. Освен, че потребителите няма да прочетат Вашата обява, много от търсещите машини не индексират и не показват съдържание, което вече са показали. От това потенциалът на Вашата обява намалява значително. Ето десет правила, които ако спазвате ще имате ефективно работеща реклама:

1. Безплатни обяви - Заглавие
То не е просто текст с по-големи букви. Заглавието е това което привлича вниманието не само на потребителите, но и на Google, Bing и другите търсачки.

- Изберете да включите в заглавието думи, които описват най-добре стоката или услугата, която искате да предложите. Думи по които другите потребители ще търсят и ще намерят Вашите обяви.

- Напишете уникално заглавие за обявата – проверете дали с написаното словосъчетание в Google ще има точно съвпадение (точно съвпадение се търси когато текста се поставите в кавички – „моето заглавие”). Ако има много подобни резултати, редактирайте съдържанието на заглавието на Вашата обява, докато постигнете желания ефект на уникалност.

- Всяка обява в различните сайтове за безплатни обяви да е с различно заглавие – Направете няколко уникални варианта на заглавие за Вашата обява. Можете да потърсите синоними на думите, които използвате.

2. Безплатни обяви - текст
   Започнете описанието на обявата с повторение на заглавието, като го разширите с допълнителни данни за стоката или услугата, която предлагате или търсите. След това можете да напишете допълнителното пояснение. Колкото по-обстойно информирате за качествата, а и за недостатъци на това, което предлагате, толкова е по-вероятно да спечелите доверието на тези, които ще проявят интерес към Вашите обяви.
3. Безплатни обяви с мултимедийно съдържание
Добавете видео

- Ако имате възможност направете хубави, детайлни снимки. Ако пък предлагате услуга, можете да добавите снимки на мястото където предлагате услугата. И за снимките важи правилото да не са свалени от интернет или от други обяви. Ако имате повече снимки, можете през интервал от време да ги подменяте. Променяйте и водещата (тъмб) снимка на вашите обяви.

- Един подходящ видеоклип направен за обявата ви или свързан тематично с нея, представящ допълнително информация за това, което сте обявили е много добра атестация за Вашите обяви (ако не разполагате с подходящо видео, можете просто да добавите една песен с която да поздравите тези, които са проявили интерес към обявата ви :).

4. Безплатни обяви - Контакти
   Днес разполагаме и използваме различни комуникационни канали – стационарни телефони, все още факс, мобилни телефони, електронна поща, интернет комуникатори като скайп, социални мрежи, сайт и т.н. Посочете колкото можете повече и различи видове връзки с вас – първо това е една допълнителна безплатна реклама за бизнеса, второ това са уникални маркери и трето показва ангажираност от ваша страна. И не забравяйте да си проверявате пощата, която сте посочили във Вашите обяви.
5. Безплатни обяви с ревюта и коментари
   Ако разполагате с ревюта или положителни коментари за предлаганата стока или услуга – посочете в обявите връзка към тях.
6. Безплатни обяви - Категории
   Публикувайте обявата си в правилната категория. Всеки сайт за безплатни обяви има изградена структура с категории и под-категории (рубрики). Преди да публикувате обяви, разгледайте внимателно категориите, определете в кои от тях има безплатни обяви сходни по тема с вашата обява и изберете тази категория, която най-добре отговаря по смисъл. Ако не намирате подходяща категория, по-добре пропуснете този сайт. Можете също да напишете до администраторите на съответния сайт за безплатни обяви. Те или ще ви насочат към определена категория или ще направят нова такава, ако преценят, че е необходимо. В краен случай публикувайте обявата си в категория „Други”.
7. Безплатни обяви с локално търсене
   Ако обявата Ви има териториална насоченост, например недвижими имоти или услуга, която се предлага на определено място, град, посочете града за който се отнася обявата. Така тя ще има по-добро позициониране в търсенето, когато потребителите изписват и града за който търсят. Например, ако се търси имот под наем в Пловдив, от потребител, който в момента е във Варна, при търсене той ще напише „под наем апартамент Пловдив”. Безплатни обяви за които е посочено че предлагат имот в Пловдив, ще бъдат показани преди обявите за имоти във Варна или Бургас.
8. Обновявайте съдържанието на безплатните си обяви
   Редовно обновявайте съдържанието на Вашите безплатни обяви – поне веднъж седмично. Това от една страна ще покаже на потребителите, че обявата Ви е валидна, но също така ще я премести в по-предна позиция. Когато публикувате безплатна обява в сайтовете за безплатни обяви обикновено е необходима регистрация с електронна поща, на която ще получавате известия от потребители на сайта. Създайте си един помощен файл на компютъра си (най-удобно е електронна таблица) в която си записвайте в кой сайт, каква обява (заглавие и съдържание), електронен адрес, който сте подали, потребителско име и парола, дата на последна редакция.
9. Безплатните Обяви и Социалните мрежи
   Кажете на Вашите приятели в социалните мрежи за Вашите безплатни обяви, споделете с тях, какво предлагате или търсите. Те могат да напишат положителни коментари, да я препоръчат на техните приятели и т.н.
10. Безплатни обяви и тяхното позициониране
   До тук с „безплатното”. Всички сайтове за безплатни обяви, предлагат допълнителни услуги, но те са платени - цветна подложка, позиция в резултатите, специална значка тип промоция и т.н. Разгледайте внимателно предложенията на всеки един от сайтовете. Не всичко което се заплаща има гарантиран ефект. Разгледайте други оферти, които са заплатили, как ги намирате, какво впечатление Ви правят. Създайте си седмичен или месечен бюджет. Този разход е значително по-малък в сравнение с други форми на платена реклама. Разпределите внимателно своя бюджет, анализирате коя платена форма и от кой сайт за безплатни обяви, Ви носят най-голям ефект, можете с приемлив разход, да постигнете голям ефект от Вашата реклама. Заплащането на тези услуги обикновено е със SMS на кратък номер с добавена стойност. Ако естеството на Вашата работа предполага по-дълъг период на кампания, или по-голям брой безплатни обяви, които да публикувате, можете да се свържете с администраторите на сайта и да проверите възможността за закупуване на пакет от допълнителни услуги. Обикновено това може да Ви спести от 30% до 50% от бюджета.

   Тези лесни 10 стъпки Ви гарантират ефективни безплатни обяви, обявени на правилното място за да достигне по най-бързия начин до най-много хора, които биха проявили интерес към нея. Не забравяйте - добре направената и правилно реализирана презентация е тази, която продава. Или ако перифразираме – „делото на обявяващия е дело на самия обявяващ”.

За повече информация прочетете и секция "Често Задавани Въпроси"

Начало|Цени|Ч.З.В.|Общи условия|GDPR|Абонамент|За нас|Инвентар|Контакт|Търсене


Изглед: Класически | За мобилни устройства
© 2009-2024 ZOR.BG